Saturday, February 8, 2014

TERIMA KASIH YA ALLAH

It has been a long time I didn't share with readers out there how is it going with my life. First of All, I wanna thanks to Allah. Terima Kasih Allah Kau ketemukan aku dengan dia kembali. Sesungguhnya kuasa Dia Maha Besar. Subhanallah. After all downtimes and hardtimes, Allah returned him to me. He answered my pray. Thank you Allah. Aku yakin dengan Kuasa Allah. Jodoh pertemuan dan ajal segala di tanganNya. Tidak perlu berdendam dan mengeluarkan kata kata kesat. Serahkan segala padaNya. InsyaAllah akan ketemu kebahagiaan yang abadi.

May Allah ease everything between us. After all the obstacles we faced, it really taught us to appreciate each others more. I'm happy to see he's happy everyday in his life. Nothing more I wanna see apart from his smile and his laugh for the rest of my life. What he said to me make me shed into tears tonight. Pray for me. Pray that I can handle this nervousness. Only Allah knows how's my feeling right now, how's my feeling every day as I open my eyes. Semoga perjalanan majlis kami di pertengahan tahun ini berjalan lancar. dan semoga Allah menghindarkan kami dari hasad dengki dan dendam manusia. Amin.

Terima kasih Ya Allah atas dugaan yang Engkau berikan kepada kami menjadikan kasih sayang ini lebih kuat. Semoga kami akan lebih kuat untuk menghadap hari yang mendatang
.
InsyaAllah, sekiranya dia betul adalah jodoh kita, tidak perlu risau tidak perlu khuatir kerana Allah akan tetapkan hatinya untuk kita dan hati kita untuknya. 

Love,
LH 



No comments:

Post a Comment